8:21 AM

My baby

Syukur alhamdulillah isteri aku selamat melahirkan zuriat perama kami pada 1 April 2011 pada jam 03.29am seberat 2.56kg. Semua nya berjaslan dengan lancar walaupun terpaksa menjalankan pembedahan.

Syukur sangat dengan pemberian ALLAH dan aku serta isteri sekarang rasa lebih lengkap dengan kehadiaran cahaya mata pertama kami.

Nama masih lagi dalam pemilihan dan penilaian. insyallah isnin ni nanti akan didaftar sebagai warga negara malaysia.. anak bumi malaysia yang bakal mengharumkan nama Malaysia dan mencipta sejarah tersendiri disatu hari kelak.

Saat meng'azan' kan zuriat aku sendiri.... perasaan tu hanya ALLAh sahaja yang tahu... aku seorang Lelaki sejati. hahaha..... nanti sambung lagi.. aku nak kelik umah amik pampers baby.. byk kali dia berak...


0 comments:

Post a Comment